Dan före Dan före Dan

22:a December

klockan är nu 01.35 och vi har nu just klarat av den MÖRKASTE dagen på året!
GRATTIS! =)

Nu blir det bara bättre och ljusare.
Snart julafton också. .Om någon är intresserad av mitt Julschema så får ni ett smakprv här:

24:e (julafton) Julafton firande med familjen och mormor
25:e (juldagen) Firande i Norrtälje med Henkes släkt och familj
och enligt tradition så går vi på bio i stället för gå på krogen som alla andra:)
26:e (annan dagen) Till strängnäs vi far till släkt som jag har. Äter julmat och har mysigt.
27-28:e Henke ska till Linköping och jobba, jag är ledig, så jag följer med.
 Bor på hotell (gratis) och ser mig om i Linköping + får lite extra tid med Henke nu
när det ändå är lov=)


Jag vet inte hur många som vill läsa detta men om intresse finns så... varsågod=)
vad ska du själv göra i jul?

------------------------------------------------------------------------------------



Nu är jag förrestsen lika cool som Henke, för jag fick
 en bluetooth-handsfree av honom i juklapp=)

haha!

GOD JUL!


Kommentarer
Postat av: Johan

Du firar ju Jul lika många dagar som min familj!! :D

2007-12-26 @ 11:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0