Julklappar klara!

HÄRLIGT!

Idag blev jag klar med alla julklappar, har
iofs inte köpt jättemånga men ändå.=)

Idag var det kallt, så jag hoppas att snönkommer nu
och lyser upp våra mörka vinterdagar.

I fredags var det Julfest i kyrkan. Massa god mat och annat gott att äta
"mmm mmm mmm"

 I Lördags serverad jag på ett bröllop med Sofia, Linda och
hennes syster Sara. Det var trevligt faktiskt. Förutom
att diskmaskinen nästan höll på att
svämma över så gick det galant och bröllopet var jättefint. Vi fick lite
pengar som tack för det också, väl behövda kan jag ju
säga. Annars hade jag inte haft råd med de sista julklapparna,
så det kan ni vara glada för familjen;)
Det har varit lite tomt på kontot sedan Tom Tit bestämde sog för
att stänga över våren...

Men men de går väl ingen nöd på mig
egentligen, jag överlever ju iaf=)


Sandra är tillbaka i stan över jul också så det är Kul!
Hon sa en kul vits:

Vet ni vaför Jesus kallades vägen?
Han föddes under (h)julen!

HAHAHAHAHAHAH!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0