Mellandags REA

 Då var det dags för att gå och shoppa på mellandags rean här i Linköping.

Kul att shoppa billigt, men folk är verkligen tokiga (jag är ju en av dem)
Alla går på stan under dessa dagar för att finna det bästa reafyndet!
Hysterin är ju helt sjuk!

Jag vet inte om jag är ensam men jag tappar väldigt lätt lusten när man måste trängas bland allt folk och alla stökiga halvtomma klädställningar.

Nackdelen med denna rea är att hela butiken ser ut som ett slagfält. Förutom ett litet hörn längst in i butiken, Dit dras i alla fall jag att titta, också hittar man något och så upptäcker man: "Det här var ju inte alls på rean"
Typiskt, fast jag har blivit en bättre "reafyndare" sedan jag blev tvungen att betala alla mina kläder själv.

knepet är att inte titta åt de välstädade hyllorna över huvudtaget. Då ser inte reakläderna lika billiga ut. =)
så beter jag mig ialla fall.

jag har fyndat lite idag i alla fall, en klänning (som jag tror jag vill ha) för 200 kr billigare och topp från H&M....
Nu är ja på hotellet och hämtar mig tills ja ska iväg på stan igen eftersom Henke måste få gå lite också..
Jag tar det i etapper;)


Nära rea är jul, det är bara jobbigt att trängas bland alla andra.

Vi bor jättefint här i Linköping annars=)

image8
Från balkongen ser ut att vara nån slags strand på sommarn=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0