Besviken

ja ja, jag vet vad ni tänker...

Kul att jag skrev om hur härligt det är att våren är här och nästa dag snöar det.

Usch va tråkigt det är när snön kommer så här sent.
 Det här aprilvädret alltså, jag har väntat ganska länge
med vårjacka för att jag vet att det kan slå om....
men som sagt så trodde jag att det var dags nu,
men så fick jag ändå plaska hem ifrån bussen i snöslasket i mina blöta converse...

Jag hade rätt när jag var liten om att "blåsippan ljuger...."

Imorn skulle det tydligen komma mer snö enligt SMHI, vi hoppas att de har fel...

Kommentarer
Postat av: LinnéaK

Hej på dig :)
Tänkte bara säga att om du har tid och lust så får du gärna lyssna på mig, sjunger & spelar i min blogg..
Ha en bra kväll!

2008-04-08 @ 22:52:51
URL: http://LiinneaK.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0