Nu är den här

image41image40


V Å R

Pappa har satt på sommardäcken på bilen, all snö är borta, ljusa kvällar...
Just det... det är vår!

Jag älskar verkligen denna årstid.
Man vill bara ut, träffa kompisar och vara fri!
Tyvärr så har man ju inte så mycket tid till detta...

Men snart......

Jag vet att många får allergi under den här årstiden,
men jag kan inte hjälpa det!
I love it!

Blåsippan ute i backarn står,
niger och säger att nu är det vår...


Hehe "ljuger och säger" sjöng jag när jag va liten...


Kommentarer
Postat av: Martin

GRYMMASTE OCH BÄSTASTE BLOGGEN NÅGONSIN!!!!!! AAAAH!!!!!!

2008-04-08 @ 22:23:30
Postat av: Johan

Men nu snöar det igen, YES!!!

2008-04-08 @ 23:04:56
URL: http://jaynius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0