4 dagar kvar

Yes yes..

Då var det torsdag, Det var kul att hinna gå på första KU.

Det börjar dra ihop sig för flytten och bibelskolan.
Det ska bli kul, mycket nytt, nytt folk och nytt boende.

Det känns konstigt att tänka sig hur allt kommer bli.
Samtidigt som jag säkert kommer ha kul där så finns det mycket jag kommer sakna här hemma:

kyrkan, familj, vänner väldigt mycket men framför allt kommer jag sakna Henke.
Det känns egentligen konstigt att jag själv planerat så långt från  Henke ett år,
Men det kommer nog bli bra, man får komma hem ibland och sådär.

Annars så är man ju lite nervös över hur allt kommer vara, skumt att det helt plötsligt är så nära.

Håll utkik här på bloggen så kanske jag uppdaterar lite direkt från bibelskolan.

Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Henke

Jag tror att det här kommer att bli ett fantastiskt år för dig! med massor med kul erfarenheter!

Och vi kommer att fixa detta!

=)

Som Carina sagt: Nemas Problemas!

=)

2008-08-21 @ 23:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0