Frisyr

Yes yes....

Idag var jag och klippte mig, fast så säger man ju egentigen inte.
Jag var idag hos min frisör som klippte mig.
Festligt att Johanna var där precis innan mig, så fick man träffa henne också - aldrig helt fel.

Hur blev klippet då?
missnöjd? - nej
nöjd? - nja...

Varför kan man aldrig komma ut ifrån frissan och bara känna sig helnöjd med sitt nyklippta hår?
Det känns alltid mycket fräschare, och det är ju skönt.
Men när man tittar sig i spegeln efteråt, känner iaf jag ett litet missnöje
"jag skulle sagt att hon skulle göra så", "hon skulle inte gjort så",
och så tänker man hur man ska klippa nästa gång.
Men nästa gång har man glömt vad man tänkte då,
så blir man missnöjd igen.

Det är ingen jätteproblem jag har, men ändå intressant att spekulera kring.
Varför är ju alltid en gnutta missnöjd?




Eller är det kanske bara jag som är så'n?


3 Dagar kvar

Kommentarer
Postat av: Fia

nej,det e inte bara du som e sån..det e jag med!

2008-08-23 @ 12:12:34
Postat av: Josefine

De flesta är så vad jag hört. Alltid en aning missnöjd efter att de klippt till en.

2008-08-25 @ 09:38:32
URL: http://japanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0