Götabro dag 2

Jaha, då har det börjat.

Kom hit igår 9.45
Vi började med lektioner  45 minuter senare, det gjorde inte så mycket ioförsig men'
jag trodde nog ändå att vi skulle ta det lite lugnt i början.
Och jag är lika förvånad som Sandra var: Vi lekte inte en enda lek!?
Det är ju typ det mest klassiska som finns ju! Men icke.

Ja, nu är jag här iaf, min tillfälliga rumskompis heter Camilla.
Vi ska bo tillsammans i fyra veckor nu sen får jag ett eget rum,
det ska bli skönt, men det är nog bra att dela rum så här i början tror jag.

Vi är tio stycken i min klass, alltså som ska gå bibelskola tjänst,
men sen är det också typ 20 stcken som ska gå team challange
och ytterligare 7 som  ska gå en fyra veckors kurs här
och under de fyra första veckorna går alla klasser tillsammans,
sen blir vi mer uppdelade, men vi kommer ändå bo ihop med TC:arna.


Det känns kul och spännande.
Det känns som att man varit här länge fast det bara har gått två dagar.
skumt skumt, dagarna går ändå fort.
Men jag saknar er där hemma ändå spec Henke & familjen


Snart ska vi ha samling i våra bönegrupper för första gången, skoj skoj skoj.

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0