Problem

Ja.....
Bara för att man har det bra, så betyder det ju inte att man inte har några problem.

Idag skulle jag fixa lite,
Föra över bilder från min kamera till datorn,
Men datorn ville inte hitta kameran av någon anledning,
testade med lite olika saker - intallerade om ett program
man fick med kameran - den ville ändå inte

trött blir man på Sånt - så jag gav upp och gick vidare i livte.
Sen så ville jag lägga in musik på min mp3, men hur tror ni det gick då?
- nä just det, inte bra alls!

Men livet går ju inte underm det är bara så tråkigt när man inte får sina saker att funka!

Som tur är finns detr ju personer som förstår sig på det bättre än jag =)

annars har vi haft lite besök av Mostrar här idag, trevligt trevligt.
Imorgon ska det bli turridning på islandshäst med Linda, hoppas vädret blir skapligt=)

7 dagar kvar


Kommentarer
Postat av: jullen

jaså, var de inte linda du red me? haha..

2008-08-18 @ 14:21:20
URL: http://joulea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0