18 dec

En termin har gått.
Efter en mysig frukost, Gudstjänst och sedan flera timmars stresstäd
lämnade jag Götabro för julen.

Avskedet blev inte så sorgligt men när jag bar in väskorna upp på mitt rum
här hemma då kändes det...:(

Nu är denna termin pasé så vu kan lika gärna är paté....

Det har varit en grym termin.
Jag har lärt mig så mycket i bibel och fått många goa vänner,
Finns många mysiga minnen efter den här hösten, saker man aldrig glömmer.
Jag tror den kommer att betyda mycket för mig även i fortsättningen.

Ni är grymma!!!
Götabro 2008!!!


Klassen!!
TC: ni är också underbara
;)

Nä nu ska jag sluta att vara så sentimental

Kommentarer
Postat av: Erik

Oh Jossan. Du är grym!

2008-12-20 @ 11:57:52
URL: http://olesund.se
Postat av: Henke

Har ni alla ont i ryggen?

=)



näe.. jag förstår att tiden på skolan har varit super!

Ni verkar vara ett riktigt sjyst gäng!!!

2008-12-22 @ 12:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0