Bli min gäst!

Ja, jag tackar för det fina inlägget som min kära Gästbloggare Julia skrev.
Det blir ju bara roligare om inte samma person skriver här hela tiden, mer mångfald och det gillar jag.

Så om det är någon annan som skulle vilja bidra med ett inlägg här så det välkommet=)


I helgen var jag hemma, det va trevligt.
Fick träffa min storasyster som vi klurade ut att jag inte sett sedan augusti.
Vi bakade pepparkakshus och lite sånt mys...

I går så skulle jag åka hem till Götabro igen.
Jag sov hemma hos Henke för att han skulle skjutsa mig till tåget.
På kvällen upptäckte jag att jag inte hade min mobiltelefon, men vi tänkte
att den skulle ligga i bilen så vi skulle ta det på morgonen.
Till våran besvikelse så låg inte telefonen i bilen och vi hade egentligen inte tid att åka till nykvarn
men vi gasade och gjorde ett försök ändå.
Jag förstod att jag aldrig skulle hinna med tåget när jag inte hittade min telefon hemma heller.
Den låg förstås i pappas bil som han hade tagit till jobbet.
Det blev alltså en trip ut till Gärtuna och det fick bli ett annat tåg.
Henkes pappa fick då skjutsa mig till stationen eftersom Henke var tvungen att jobba lite.
Så istället för att koma fram halv elva så var jag framme kvart över tolv.

Det var en härlig morgon =)
Så ett tips om du vill ha lite spänning i vardagen: "Ha inte koll på vart du har mobilen" =)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Nä ja brukar inte ha koll på den. Förvånad att det där inte hänt mig än =S

2008-12-09 @ 18:20:36
URL: http://neusen.blogg.se/
Postat av: julie cooper nichol cooper

men rolgiast är ju när du inte vet om de själv att du har en gästbloggare.

erkänn, visst blev du ganska chockad? hahaha... jag tyckte de va ganska kul..:

2008-12-09 @ 21:46:42
URL: http://joulea.blogg.se/
Postat av: Evelina

härligt att du skickar mystiska sms till mig efter klockan 11 på kvällen också! ;)

2008-12-09 @ 23:05:47
URL: http://ewwwe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0