Det lider mot sitt slut...


Jag var visst sugen på att skriva ett inlägg till.

Jag lever just nu ett dilemma.... om man kan kalla det så.
Jag har haft lite hemlängtan senaste veckan, eller snarare så
är det väl så att jag saknar att träffa en viss person där hemma i Södertälje...(gues who)
saknar många men speciellt en.... =)

På torsdag ska jag åka hem, det ska bli skönt så på ett sätt längtar jag tills dess...
men samtidigt vill jag bara att tiden ska stanna nu, när jag kommer tillbaka efter helgen
så är det mindre än två veckor kvar här på Götabro.... Sorgligt.
Visst ska det bli kul och spännande att få komma ut på praktik och så,
men jag kommer att sakna livet här på skolan.
Trivs verkligen jättebra här, och kommer sakna klassen såååå..
Så att så ser det ut i mitt huvud nu,  nu är det bara att få ut max av det som är kvar här.

En sak som är väldigt kul är att min kära vän Linda har kommit hem från Kongo nu.
Ska bli kul att få prata och träffa henne efter hennes resa!
Hoppas på att kunna få träffa henne i helgen kanske...=)

Ja Henke det var Dig jag syftade på;)
I love you!



hej hopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0