ojojoj dessa nätter

Min dygnsrytm har verkligen rubbats de senaste dygnen.

Inatt sa vi adjö till Elin och så tog vi avskedsfrukost på mcdonalds innan.
Vilket gjorde att jag sov ungefär tre timmar.

När vi kom tillbaka kände ja verkligen inte för lektioner, så ja gick och la mig, Clara kom strax efter.
vi tänkte bara sova en timma men det blev i stället 3½.....
ja inte jättebra.

Nu är klockan kvart över 10 och jag längtar efteratt få sova en ostörd nattsömn...

Problemet är dock att Clara sover här fortfarande så vi får se hur det går....

Nu är det bara tre hela dagar kvar här... på torsdag åker ja hem...
Helt sjukt att det är slut!

men God natt nu ska jag sova gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0