Alla hjärtansdag

image12


... så va det alla hjärtansdag.

Ja, vad ska man tycka om denna dag egentligen.
Johan Glans sa till Sthlm City: "Rosa hjärtan och nallar är inte riktigt min grej, jag ser
 den dagen som en orsak till att äta mycket choklad!"

Ja, och för andra är det jätteviktigt att bli uppvaktad, och visst kan det bli överdrivet.
För mig är det inte den viktigaste dagen,
man ska visa att människor runt omkring en är viktig varje dag.
Men jag tycker om att få visa det lite extra,
Och det är ju aldrig fel att bli lite "uppvaktad".

Så jag vill i alla fall hälsa


Glad alla hjärtansdag till
Min Henrik, Min familj och Mina vänner
(ni vet vilka ni är) ;)
Ni betyder så otroligt mycket för mig!!

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag är glad att du brydde dig om mig på alla hjärtans dag! :)

2008-02-15 @ 23:00:30
Postat av: julia

du är go jossan!
bara så att du vet de ;)
du betyder mkt för mig, jag älskar dig!
PUSS!
:)

2008-02-19 @ 16:14:14
URL: http://joulea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0