no plugg today

Förra veckan var hektisk.
stort matteprov och en Geografi rapport som jag aldrig blev klar med....

plus annat man skulle hinna med.
Den här veckan har ja inget jag MÅSTE plugga...
...skulle ju alltid kunna men ja måste iaf inte..

passar rätt bra eftersom jag är lite krasslig
ingen feber dock (och då är man ju inte riktigt sjuk)
men ändå extremt förkyld

Ja hann vara inne på msn igår kväll faktiskt,(om det skulle intressera nån)
Mycket trevligt att prata med lite folk där=)

( det sista skulle nästan passa in å nodvandigt-bloggen) =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Alltid ett nöje att läsa din blogg Jossan :)

2008-02-07 @ 20:46:51
Postat av: Sandra

Alltid ett nöje att läsa din blogg Jossan :)

2008-02-07 @ 20:47:14
Postat av: Johan

Shit du verkar vara en riktigt "busy girl".
Men det funkar ju bara inte det världsliga tar upp för mkt tid. Nu lät jag som en sann profet eller hur?? :) HAAHha

2008-02-08 @ 11:36:55
URL: http://jaynius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0