2008

Nytt år nya möjligheter!

Vad som väntar en kan man kanske inte alltid förutspå....
..men jag spånar lite kring framtiden ändå

Det som jag ser fram emot mest måste ju förstås vara studenten.
5 juni smäller det!

Vad som händer sedan vet ingen.
Men jag tror ändå att det kommer bli ett år på Götabro.
En bibelskola. Först ett halvår teoretisk undervisning om bibeln och så
och sedan ett halvårs praktik i en kyrka.
Det vill jag göra i höst.

så får vi se om det blir så.... sedan får vi se vad som händer ;)
                                                                                                                         395884-1

Kommentarer
Postat av: Johan

Spännande summering av året, bibelskola, det låter kul, har själv funtat på det men då blir det nog Credo.

Lycka till!!

2008-01-03 @ 20:07:45
Postat av: Johan

Jo visst e de det, alltid kul att veta att man inte är den enda som läser sin blogg!

2008-01-04 @ 00:20:01
URL: http://jaynius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0