Minne

När jag skrev förra inlägget kom jag att tänka på en annan morgon när jag väckte min lillasyster.

Jag tror att jag själv hade sovmorgon, men jag vaknade till och reagerade på att hon inte gått upp.
jag öppnar dörren och nästan skriker:
-JULIA KLOCKAN ÄR ÅTTA! (hon börjar 10 över)

Och Julia snabb som hon är flyger upp ur sängen.
slänger på sig några kläder struntar i frukosten och börjar strampa på sin cykel..
Jag börjar lugnt göra mig iordning.
Telefonen ringer, det är Julia..

Jag svarar: Hålla
Julia: Jossan det är ingen här och det är alldeles mörkt...
Jag: men oj Julia klockan är ju bara sju....

Hon hade kommit ända till skolan och ryckt i dörren men det var låst.. då reagerade hon...

 
Jag fick ganska dåligt samvete...men det är lite roligt nu efteråt
.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

HAHAHA!

2008-01-25 @ 14:54:50
Postat av: Josefine

Åh, vad surt. Om min storasyster hade gjort så hade jag mer eller mindre dödat henne!

2008-01-25 @ 16:52:04
URL: http://japanen.blogg.se
Postat av: Jessica

hahaha! hon kan inte varit glad på dig! :P

2008-01-25 @ 20:47:25
Postat av: Henke

Typiskt Jossan!!
=p
Den klant

2008-02-05 @ 11:04:04
URL: http://henkeolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0