Vad hände år 2007?

Ytterligare ett år har gott.
Tiden går fort och jag tror att den faktiskt bara går fortare och fortare...
Detta hände år 2007

Efter årskiftet stod våran ungdomsgrupp i kyrkan utan ungdomsledare... Vad skulle vi göra nu?
Jag, Sandra och Linda tog tag i att hålla igång våra ungdomssamlingar  på fredagar.
Det var en utmaning, planering och annat tog upp mycket tid men det var också väldigt roligt.

I maj var det dags för Ungernresan med Henriks bandylag.
vi hade inte alls med oss så mycket sommarkläder.
Men det visade sig att det var mycket varmare där än i Sverige.
Det var en rolig resa med en massa trevliga minnen. =)

Juni: Slut på 2an, skönt att se vännerna som är ett år äldre  ta studenten och tänka: nästa gång är det min tur.

Under sommarn jobbade jag och Henke som konfaledare i en månad på Sandviken gården.
Det var regn regn regn.
Men det gjorde inget eftersom vi hade så roligt med både ledarna och konfirmanderna.
Det var jättekul. Och vi fick flera nya vänner=)

Resten av sommarn jobbade jag på Tom Tits...

Sedan började man 3:an (TJOHO!!)
Studenten närmar sig

Höstterminen var en ganska normal termin.
En ny ungdomsledare började i kyrkan Elin.
Och en annan förändring var att Sandra flyttade till jönköping för att gå bibelskola.

Och precis innan jul blev vårat projektarbete klart.
väldigt skönt!

Julafton firade jag med min familj och träffade både min och Henkes släkt under juldagarna.

Sista kvällen på året tillbringade vi hemma hos Anna och Marcus Willford med några vänner=)
mycket trevligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0