Kanon!

Då har man vart hemma några dagar.
det var en grymt bra vecka Henke och jag hade.
det blev några stopp i olika städer,
och faktsikt bad två dagar, jätteskönt.


Köpenhamn va en vacker stad


På färjan från Gbg till Hönö, vi var på Hönökonferensen en kväll.


Henke posar på stranden :)


Kul hade vi, och nu har man börjat jobba.


Det är trevligt att jobba i receptionen på vårdcentralen, man träffar många
människor men det är en lugn miljö om man jämför med Tom Tits.

Men jag har ändå känt mig ganska stressad de här dagarna för de har
varit så mycket att lära sig på väldigt kort tid.
Jag ska inte säga att jag kan nu allt men jag börjar jag iaf känna mig
trygg bakom min disk :)

I morgon åker jag och Henke till Norrtälje för att träffa hans föräldrar och släkt lite.

Kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0