namnsdag

Grattis Josefin Kristina Andersson på namnsdagen i efterskott!

Inte en enda kom ihåg min namnsdag igår,
i och för sig så var det mitt andra namn men det är den enda riktiga namnsdagen jag har,
annars finns det bara Josefina och det är ju inte riktigt vad jag heter.

Så jag hoppas att ni som är mina nära och kära skäms.
Jag kan väl kanske inte skryta med att jag är bra på namnsdagar
men jag kom iaf ihåg min syster nu i veckan =)



Fast tanke på mitt förra inlägg så ska jag väl inte klaga, jag har ju iaf rinnande vatten i min kran.

Kommentarer
Postat av: Joss

Jag visste att du hade namnsdag.. men det kom farliga troll och förbjöd mig att säga grattis.. om jag skulle säga grattis så hotade dom att sälja Rickard till bajsnödiga eskimåer som skulle använda honom som toapapper.



Så jag gjorde vad jag kunde och räddade honom.. han är ju trots allt bara ett barn.

2008-07-27 @ 05:33:00
URL: http://jossandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0