Onsdag


Ja, då har jag tre timmar kvar på den här arbetsdagen.
"Vilken slappt jobb hon har som kan surfa på internet under arbetstid" tänker ni säkert nu.
Svaret är att ja, det är en del tid som man bara ska ta dö på när patienterna är regstrerade och 
posten är öppnad och postad.
Men jag har ju en del att göra också.

Det är ett ganska trevligt jobb måste jag säga
förutom att det ibland kan bli lite segt, och det dyker upp en del frågor från patienterna
som man inte kan svara på.
Då känner man sig lite dum.

Nu är det snart lunch också, kyckling och potatissallad.
mmmm mums!


För övrigt kommer henke hem snart från New York,
på fredag får jag träffa han.
Det blir kul, man har ju saknat honom faktiskt =)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0