Hemma!

Nu är jag hemma igen!
Lägret var jättebra och konfirmanderna va gulliga.

Visst blir man lite trött men det har ändå varit kul!

Jag fick diplom av konfirmanderna för "lägret gitarrlirare"
haha aaa, gitarr har man spelat.
har fått riktiga förhårdnader på fingrarna.
Så min nya gitarr som jag köpte helgen innan har blev rejält invigd=)

Nu är det en vecka kvar till konfirmationen för dom.
så nu är det massa förberedelser för det och sedan är jag ledig en vecka,
det ska bli otroligt skönt!

Kommentarer
Postat av: Josse

Har du ny gitarr?:D Vad kul! Kul att höra att du har haft det trevligt också! Bra erfarenhet som konfaledare och allt :D KRAM

2008-07-05 @ 20:01:01
URL: http://degeryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0