Student

Ja, nu sitter man här nybliven student och allt.
Helt sjukt, nu kan man göra vad man vill.

Inga skyldigheter bara frihet!!

nä riktigt så bra är det ju inte, det är ju nu allt börjar.
Nu ska man ta ansvar och se till så att man har pengar och mat och har något att göra på dagarna.
Plugga eller jobba kommer man behöva göra, alla säger ju att de är så skönt att gå
 i skolan, men jag tror ändå att det dröjer några år innan man börjar känna så.

Nu ska man nog bara njuta av att det är som det är!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Ja, det är många som säger att det är skönt i skolan, man får gratis mat och behöver egentligen inte göra mer än att komma dit och så trillar en liten slant in varje månad... Men jag saknar inte skolan ett dugg. INTE ETT DUGG! Ett år har gått och jag trivs med att jobba. Jag fattar inte alls varför folk vill fortsätta med skolan. Förhoppningsvis får jag någon insikt om det snart så att även jag känner motivation att plugga så man kan få högre lön och kanske ett bättre jobb. Men aja, än så länge är jag nöjd, och det nöjer jag mig med just nu. ;-)

2008-06-11 @ 08:43:35
URL: http://japanen.blogg.se/
Postat av: Alexander Berge

www.ajrbud.se

2008-08-08 @ 09:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0