Känd för sin blogg!

Idag fick jag veta (efter som jag är) att man tydligen både kan bli känd och tjäna pengar på sin blogg!

Det här berättar jag inte som en nyhet utan bara för att jag blev upplyst om detta idag.
Den där "blondinbella", varför blir just en sån som henne känd?
Hon skriver ju inte äns något häpnadsväckande...

Jag menar inte att jag vill bli som hon, men jag undrar bara:
vad är hemligheten? '

Uppdatering ofta kanske?

Jag är  btolt att en av mina kompisar faktiskt får betalt för sin blogg ; )


Kommentarer
Postat av: Johan

Jag fattar inte heller, de måste ha nån sponsor typ.

Jag vill också, ne haha, så jobbar inte jag.
Kom till Åland å cykla

2008-03-18 @ 21:38:46
URL: http://jaynius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0