Ryggbesvär

Ja, ska man skriva något lite med vettigt kanske.......hmmmm... Vadå?


Just nu går mina funderingar kring hur jag ska få min rygg bra.
Vilken metod är bäst?
Kiropraktik, naprapatik, massage eller ackupunktur?
En hel skog, och det känns inte som att det finns någon som kan säga, det här är bäst för dig. Alla har olika teorier och usch man blir helt förvirrad.

Nu har jag typ kollat upp allt så nu är det bara att göra valet, ackupunktur (eller hur det stavas) var inte direkt frivillgt.
jag skulle till en naprapat och så ville han tydligen sticka några nålar i mig för att bli av med muskelspänningar. det var INTE skönt, kan jag inte påstå.

Jag känner mig som en tant som funderar kring sådant här....men smärtan finns ju där hela tiden.

Suck...

I am comfused
image29

Kommentarer
Postat av: Anonym

Akupunktur är riktigt bra om man går till en som vet vad han/hon gör. Bara man slappnar av så... det är ju klart att det inte är så skönt just när de sticker en, men man känner verkligen skillnad när man varit där jämfört med innan man varit och går runt och har ont. Tycker jag iaf =)

2008-03-07 @ 15:57:54
Postat av: Johan

Kämpa på Jossan, det kommer lätta. Jag får lätt ont i ländryggen, nära stjärten där Henke får ont. Brukar lägga mig på rygg å lägga benen bakom huvudet, funkar rätt bra. Kan inget om kiropraktik men tror man ska vänta med sånt, de sliter ju sönder alla leder på en.

2008-03-10 @ 23:32:58
URL: http://jaynius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0