Sista dag som 18

Då har man levt ett år till då

Förhoppningsvis lite klokare, lite visare.

Jag fick iaf bekräftelse på det i söndags, när en viss Josef (13 år) fick frågan hur gammal jag var:
han svarade:
- ... 30 kanske.......

WHAT!!
Jag blev rätt paff kan jag ju tala om!!
Tack för det Josef

Jag får ta det som att jag är mycket mogen och ansvarsfull som person,
och hoppas på att jag inte ser 11 år äldre ut än vad jag är...


Min retsticka till pojkvän njöt förstås av detta.
Någon som är förvånad?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jossan, du ser inte ut som trettio men jag kan ju trösta dig med att förra veckan trodde en tolvåring att jag var fjorton.....inte så kul heller :)

2008-03-20 @ 18:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0