sms

I torsdags fyllde jag år. 19:e födelsedagen.
-Hur känns det?
- Jo det känns ungefär som förrut, man är ju trots allt bara en dag äldre än igår. Sista året som tonåring, jo det känns helt okej. ingen ålderskris än i alla fall.
= )



Det var jättemånga som gratulerade mig under dagen och det uppskattar jag verkligen, ni är underbara!
Men det som ändå är lite tråkigt är ju faktiskt att gratulationer kan vara ganska opersonliga nu för tiden.
Ett antal sms fickjag under dagen men tråkigt nog bara 2-3 samtal.

Ni som skickade sms ska inte känna att jag är besviken eller så på er.
Det är bara så den här tidens kumminikation funkar.
Vi har för lite tid för att ringa varandra, och jag kan ju säga att om alla som jag fick sms hade ringt så hade jag kanske inte haft tid att prata en halvtimme med alla.
Men det var bara en tanke jag fick under dagen.

Slå gärna en signal nästa år, hehe det uppskattar jag mycket!
; )

Kommentarer
Postat av: Johan

Shit Jossan, du har verkligen rätt, jag brukar få en del kortfrån släkten å familjen men annars är det inte så många som hör av sig, typ meddelande på Facebook å sånt, hur kul e de? :/

Ne folk e verkligen opersonliga.... Du vet man behöver inte tänka efter länge när man ska komma på vad som är viktigast i ens liv. Det är ju folk omkring sig. Så varför tar man inte hand om relationer bättre?

Btw, apropå mitt inlägg, Henke e typ en av mina få idoler. Tycker han har sjukt bra prioriteringar.. Star Wars kan man ju klart tycka vad man vill om men i övrigt.

2008-03-22 @ 21:30:56
URL: http://jaynius.blogg.se
Postat av: fia

och jag är en av dom som inte hörde av sig överhuvudtaget...det är illa,jag vet!
men jag hoppas att du inte säger upp bekantskapen på grund av detta och att du hade en fin födelsedag!

2008-03-24 @ 12:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0