Dear school

Ett check på listan på väg till studenten nu är
nationella provet i matte avklarat 2 timmar tog det,
känns rätt bra.

27 dagar kvar i skolan, sen: aldrig mer Wendela Hebbe
lite blandade känslor, dock övervägande positiva.

Det ska bli så grymt skönt att slippa pluggångesten några år
till man vet vad man vill utbilda sig till.
Visst det blir skola i höst också, men det är inget krav att man ska plugga,
och jag tror att det blir intressant och roligt.

Men när man ändå tänker på att aldrig komma tillbaka till
skolan igen så känner man ändå någon slags saknad.

Mina klasspolare är kanske inte mina närmaste,
men just därför kommer man kanske sakna dem
eftersom jag antagligen inte kommer träffa dem igen
inte så mycket som jag gjort det under de här tre åren...
man har ändå träffats varje dag... nästan.
Men jag har lärt känna andra människor på skolan bättre,
men er kommer jag ju fortsätta träffa =)

WHG har ända varit en skola!

Men Studenten blir grymt kul!
välkomna på studentmottagning i Nykvarn 5 juni fr.o.m 16.30-17.00!

Kommentarer
Postat av: Johan

Asså det är hårt det där men man hittar nya vänner. Vänner är som skor, efter ett tag byts de ut. ;P

Hej hej, vi måste börja blogga hårdare du å jag, trodde ju att vi skulle bli Schulmans :(

2008-05-13 @ 18:04:34
URL: http://jaynius.blogg.se
Postat av: Tove

Klart d blir skoj att ta studenten Jossaaaan. hihi =D. fast lite sorgligt, men nu har man hela framtiden framför sig.
kramisar från Tove

2008-05-13 @ 20:51:18
URL: http://www.nogg.se/losthighway

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0