Världens bästa dag!!

Det blev faktiskt en dag i världsklass, men den hade egentligen kunnat bli lika kass.

Det var idag det gällde,
det var idag det skulle ske,

när jag och mamma lämnade vårat trygga hem i morse,
kändes det som att magen skulle explodera av atta nerver
som alla hade sammanbrott samtidigt.

11.40 bar det av från vägverkets parkering,
då kände jag mig faktiskt lugn igen.
25 minuter senare fick jag beskedet:

KÖRKORTET var
mitt, fixat, , besegrat, vunnet, mitt

ajöss övningskörningsskylt, ajöss bilskola
hallå alla bilar, nu kör vi!!!



15.00 arbetsintervju på vårdcentralen
en kvart senare hade jag vikariat i sommar som receptionist =)

Allt verkar lösa sig till slut

image44

Tack gode Gud!

Kommentarer
Postat av: Josse

Vad kul att du fick jobbet också :D Det sa du aldrig, men GRATTIS! :D

2008-05-15 @ 20:14:33
URL: http://degeryd.blogg.se
Postat av: Sandra

Vilken toppendag!!!!! Vad kul för dig o tack Gud!!

2008-05-15 @ 21:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0