kallt och mycket godis

Har ni någon gång känt när ni vaknar på morgonen och
verkligen inte vill gå upp för att det är så varmt och skönt under täcket...?
Jo jag misstänkte det.

Den senaste veckan har jag vaknat och känt den känslan fast tio gånger starkare.
Det är så sjukt kallt i vårt hus, och här om morgonen skulle jag duscha.
skönt med en varm dusch, tänkte jag. Men det fanns knappt något varmvatten.
Jag frös grymt mycket och det ända sättet att få upp värmen var att krypa in i en filt.

Det låter kanske överdrivet men det är verkligen kallt.

Har haft svårt att motstå våran lilla kiosk också de senaste dagarna,
inte så bra - jag måste skärpa mig!!


Kommentarer
Postat av: JULIE

OJ jag glömde betala för den där marboun jag fick.och jo jag vet, fett kallt i erat hus..

2008-11-04 @ 15:15:32
URL: http://joulea.blogg.se/
Postat av: Alex J,R Berge

Jag håller med min syster julia verkligen kallt på den där skolan.Dom borde skämmas.

2008-11-04 @ 15:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0