Praktik

Nu mina damer och Herrar ska avslöja vart ni kommer hitta mig i vår.
Vi ska ju göra praktik i en församling nästan hela våren,
Och mig kommer ni då hitta i Missonskyrkan i Sunne tillsammans med Emelie.
Där ska vi göra massa spännande saker.

mmm så så ser framtiden ut.


Men nu är jag här på Götabro ett tag till
och jag ska bara njuta av tiden som är kvar här=)

Idag har vi krattat massa löv på gården här,
ikväll är det gudstjänst i kapellet.
Och T.C åker till stockholm så det blir lugnt i helgen,
vi laddar fakitkst för brödbakning och monopol=)
Känns nice, men idag är det onsdag
och jag ska nog dra mig ner till mitt mysiga rum=)

Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Sunne...det låter spännande. Inte för att jag vet var det ligger, men det låter kul... ^^,

2008-11-05 @ 17:13:34
URL: http://neusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0