ta damm...: Gästbloggare!

Kära vänner!
Nej, nej, jag vaknar inte på natten för att jag tror att det doftar pepparkakor.
nej, jag tycker inte att Idol-olas nya smörskiva påminner det minsta om julmusik,
och nej jag rycker inte gamla gubbar i skägget på bussen.

Nej nej nej jag har inte julabstinens.

Men vad handlade det förra inlägget om?
har jag börjat ljuga och bara hitta på massa knäppa grejer bara för att få lite uppmärksamhet och för att någon ska komma till mig med en påse julgodis?
Nej nej även det är fel.

Mina damer och herrar ni har fått möta min nya gästbloggare, jag vet inte om någon av er skulle kalla mig egoist, och det är kanske för att jag inte är en sådan. Därför delar jag gärna med mig av denna sida för andra som vill skriva.

Så bli inte förvånad om nu stöter på henne igen här på bloggen.
Men var inte oroliga nästa gång kommer hon inte gömma sig bakom mitt namn utan hon kommer
då att ge sig till känna, så att det inte skulle ske några missförstånd.

Hoppas att ni ska finna detta som ett intressant inslag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0