"tjänst" på turné

I helgen har vår klass varit och medverkat på samlingar och Gudstjänst i olika kyrkor. Detta inte för
att vi ska tjäna något på det utan för att vi ska få tränas lite inför framtiden.
Fredagskvällen hade vi en ungdomssamling i Hovsta som ligger en mil utanför Örebro.
Vi ordnade lite lekar och tävlingar och senare en andakt.
Det var trevligt och roligt att träffa ungdomarna där.

På lördagen skulle vi till Södertälje.(Tjoho)
En bil åkte på förmiddagen för att hinna spela lite Beach Volleyboll,
och en bil kom lite senare.
Under lördagskvällen hängde vi med ungdomarna i Södetälje, det va riktigt kul!
Kändes roligt att träffa södertälje-gänget lite, Jag saknar er!
I söndags hade vi Gudstjänst i Södertälje pingst, grymt roligt och det kändes väldigt uppskattat
av alla!

Idag har jag bara softat här hemma och snart ska jag iväg tillbaka till Götabro, har hunnit träffa Henke lite också=)

Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Evelina

åh, och jag jobbade. :(

du är saknad här!

2008-11-25 @ 23:51:35
URL: http://ewwwe.blogg.se/
Postat av: Henke

Jag också!

Jag saknar dig också!!

;)

2008-11-27 @ 15:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0