...

tjenare!

En mycket spännande dag har passerat.
Patric har varit här och pratat en del om lederskap med oss idag. Det var väldigt intressant,
lite extra kul också att få lite besök från Södertälje=)

Efter skoldagen var det dags för lite pizza, vi åkte några stycken och
självklart fick vi ta med några beställningar från våra klasskamrater.
Efter lite städning av allmänna utrymmen gav vi oss iväg, och efter ytterliiggare en stund
kom pizzorna till Götabro, det blev glädje vill jag meddela.
Smarrigt värre med pizza, egentligen va jag faktiskt inte jättesugen, men det gick bra ändå

Imorn blir det ännu bättre för då får jag ytterligare besök,
Henke kommer!  Det ska bli grymt kul!

Lite fler inblickar av livet här:




Livliga diskussioner under fikat (tror vi pratar OC här)

Matdags, familjen är samlad!

Kommentarer
Postat av: Sara Lundström

Kul att läsa dina inlägg och se vad som händer på Götabro :)

2008-10-10 @ 00:53:21
Postat av: Evelina

Åh, jag vill komma och hälsa på. Jag kan ju ta bilen och allt, haha! Skulle du titta förbi under församlingshelgen eller? kramkalas!

2008-10-16 @ 00:59:26
URL: http://ewwwe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0