Möss vill man bara ha i skogen

Nu har jag suttit och jobbat med ett arbete som vi håller på med nu, intpretationsarbete vi har fått 2 versar ur ett brev i bibeln som vi ska skriva om ur olika sammanhang och grejer.
Intressant, men det är så svårt att få ro att plugga här. Det händer så mycket hela tiden.
Men nu har jag i alla fall fått lite gjort.

En skönt helg har jag haft.
I Fredags gjorde jag premiär, jag hämtade Henke på Stockholm central,
vad innebär detta?
Jo jag fixade att köra i Stockholms city=)
Nä då, jag är inte alls stolt.

På lördagen var jag en god flickvän och hjälpte till
med höststädning i Henkes bostadsrättsförening.
Man får ju ställa upp ibland=)
Sedan drog vi ner på stan och jag köpte mig ett par skor hos Carina på Intersport,
storlek 37! helt sjukt undrar om mina fötter har krympt har väl i alla fall haft 39 förru...

Lördagkvällen blev hemma hos Järnhäll med Henke och Willfords. tacos och film.
Det var trevligt att träffa det gänget igen, det var ändå ett tag sedan=)
synd dock att Matte (Mr Järnhäll)var på andra äventyr.
I Söndags åkte jag med mor och far och mormor till Eskilstuna efter kyrkan för att träffa lite släkt.
Inväntade tåget mot Götabro hos kusin Caroline.

nice helg, kul att komma tillbaka till skolan också nu när vi inte träffats på över en vecka.

Vi har fått ovälkommet besök i vårt kära kök, möss ska vara i skogen inte i husen!!!
Hopppas de håller sig borta från min mat, jag säger till dom:
JOSSAN DOESN'T SHARE FOOD!!!!!



Kommentarer
Postat av: Henke

Tack Jossan för att du är en sån god flickvän!!!

=D

hehe



Puss och kram

2008-10-29 @ 13:20:01
URL: http://henkeolsson.blogg.se/
Postat av: lillsiss

hallå joss jag har tänkt på en grej?

mat och sånt, måste jag betala eller så? HAHA. kul att jag kom att tänka på de, mat brurkar jag annars bara tänka på hela tiden.. ;)

2008-10-29 @ 14:20:05
URL: http://joulea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0