"..Snubblade nästan på min katt"

Nu är jag hemma igen för att ha lite ledigt.
Imorse va jag nära på att att snubbla över min katt, hade nästan glömt att vi hade en=)

Praktiken har varit jättebra, intressant och givande.
Har fått möta så många människor, de har varit med om så mycket.
Det känns också som att man har fått bidra med en del också. Hjälpt till med att bre mackor och bara vara med volontärerna som så troget hjälper till. Det har varit så kul! Dom är sköna!
Nu ser jag fram emot att hälsa på där i st Clara igen.

Some picts:

Stationen i Hallsberg

Posta kort till Götabro

köpa vindruvor på torget, det och saluhallarna va Camilla och Clara favorit

Lägenheten som vi bodde 6 pers i under fem dagar

mmm middag

på Stockholm central, nu åker vi hemåt.


Nu är jag bara hemma och tar det lugnt.
Fick åka en sväng till Arlanda igår för att lämna Henke som åkt till Helsingborg.
Skulle vara roligt att träffa lite folk, samtidigt som det är så grymt skönt att bara sega.
Det blir iaf KU ikväll, skoj skoj.

Kommentarer
Postat av: Evelina

tur att asta inte kan läsa, för då skulle hon ha blivit ledsen! ;)

2008-10-24 @ 10:00:34
URL: http://ewwwe.blogg.se/
Postat av: jullen

någon har kommit på hur man ändrar bakgrundsfärg och sånna grejor. duktigt jossan, jag är imponerad! ;)

2008-10-26 @ 16:59:22
URL: http://joulea.blogg.se/
Postat av: Henke

Halloj Jossemoss!

Måste säga att du har ett riktigt skönt gäng som kompisar!

Kul att träffa dom!

=)



Och puss på dig Joss

2008-10-26 @ 23:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0