sthlm i mitt hjärta

Nu är jag med halva klassen i sthlm några dagar, bor i EFK:s lägenhet på birger jarlsgatan, känns lyxigt att bo mitt i stan.
Vad gör vi här?
Jo vi ska praktisera i St Clara kyrkan här några dagar.

Vi kom i fredags och va med dem ute på plattan och stekte pannkakor till ungdomar och folk som hänger där.
Igår va det 18 års fest i Södertälje(järna) Josse fyllde år.
Riktigt kul att träffa goa södertäljebor.
Idag åkte vi på gudstjänst i Clara kyrkan och efter det blev det lite häng, Henke va med också. Kul kul.
nu har vi just kommit "hem" från en gospelkonsert i Korskyrkan som ligger precis nedanför här.
kul kul,

Jag har blivit lite stockholmsguide här i gänget, vilket är lite kul eftersom att jag själv inte alls känner att jag känner till Stan jättebra.
men men det har funkat=)


Vi e i stan helt enkelt!;)
just det i Stan

i slutet av veckan blir det S-tälje igen.
Nu håller gänget på att laga mat här, mmm korv o pommes!

Puss hey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0