Back on track - Attack!

En bra helg med bröllop och segling.
Träffade kussen Saras pojkvän för första gången,
trevligt: han får toppbetyg;)

En fint bröllop med lite överaskningar och sånt.
skoj skoj.
Jag och Henke fick i uppgift att filma lite under festen, det gick nog bra hoppas jag.
Vi använde en likadan kamera som vi hade på skolan, så jag kunde den ju redan.
Och ändå ska henke försöka visa mig hur man gör när man byter band.
Hah! som att inte JAG kunde det. =)
Det är kanske ett Henke fenomen - han brukar va bäst på tekniska prylar - men inte alltid!

Nä förlåt Henke, du är alltid bäst=)

En kort segeltur hann vi med också, jag visste inte att Sven (ingift morbror)
va en sådan seglingfantast.

Nu är jag tillbaka här på Götabro, känns bra.
Men nu kommer jag inte kunna åka hem på några veckor, och det känns ju också...
men det går nog fort=)

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0