home sweet home

sådär igår 12.38 anlände jag med mitt tåg till NYC=)
Mamma stod och väntade på perrongen, kände mig riktigt välkomnad=)

Det blev lite fika med mamma
och lite senare kom resten av familjen hem inklusive henke.
Mamma bjöd på god middag!

Jag och mamma tog en liten promenad och sedan tog jag bilen in till stan för att titta på
KU-matchen. Laget gjorde en fin insats och vann en storseger.
KU hade en bar publik siffra, det va kul att träffa lite goa täljebor som man saknat.

Efter matchen blev det kvällsfika hos olssons, filmtitt hos Bengtssons och avslutades i Henkes lägenhet.
Vi tittade på gamla voxpop program som han spelade in på den gamla goda tiden=)

Det är skönt att få vara hemma lite nu.
Idag ska jag träffa Alex och sedan min kära Henk!

hejsvejs!!!

Rekord: igår hade jag 10 unika läsare på bloggen, inte illa.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0