Möteshelg

Hej på er!

Nu har vi kommit hem från en händelslerik helg,
riktigt kul har det varit.

Vi lämnade Götabro fredag eftermiddag och åkte mot Mariestad.
Där skulle vi medverka på en ungdomssamling det va trevligt,
när vi kom tillbaka till kyrkan vi skulle sova i blev nåra sugna på att åka
till donken.
Några av Camillas kompisar som va från trakten va grymt på, Clara drog in mig i en bil
så jag hängde med så vi hängde lite där och senare kom några till fårn klassen.

På Lördagen åkte vi till Götene (jag körde;))
vi övade drama och lite kör och så. På kvällen var det ungdomsmöte.
Efter det mötet drog killarna till Pingstkyrkan där de skulle sova och tjejerna stannade k var.
Alla tjejer hoppade in i skolans buss och så tog vi en liten runda runt Götene, också en speciellt upplevelse.

Idag medverkade vi på förmiddagsgudstjänsten i Götene pingst och efter kyrkfikat bar det av hemmåt igen,
Imorn är vi lediga så det är en del som bor i närheten  där som åkt hem nu.
Så jag längtade faktiskt hem lite idag.

Idag va det avskedsmöte för David också hemma i pingst,
det hade man gärna varit med på, hörde att det skrivits en sång till honom iaf.
Trvis verkligen bra här, och det känns som man kommit varann närmare under den här resan.

men nu orkar ni nog inte läsa mer,
tack för att du tog dig tid=)
Kram

Kommentarer
Postat av: julie

åh davids avskedsgudstjänst va jättefin. tyvärr hjade jag han dom fikat så jag hann inte se så mkt. men de va najs. o sången vi skrivit va as bra, hörde du att de va björn gustafssons melodi, du vet denna sången är till dig carina berg? fast vi ändrade texten! :) as gött...

kul att höra att du har de bra! jag saknar dig här om kvällarna, och dagarna... ;)

puss..

2008-09-08 @ 16:13:13
URL: http://joulea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0