okontaktbar?

det är inte så många som ringer när ja e här och så...
Tack ni som gör det och till er som inte gör det:
Jo jag är ju en del upptagen och mobilen kanske inte är med mig hela tiden.
Men ja e inte okontakt bar och om ni ringer så ska ni inte tro att ni stör.

ja blir bara gla' av att få känna att ni vill ha tag på mig=)
Så hör av er till mig=)

ännu en skoldag e över på Götabro och ikväll blir det bönegrupp,
lltid lika spännande och imorn ska jag diska.
det blir hårt för min ena kompanjon Lovisa är hemma och jobbar denna vecka
och den andra jonatan han ligger och är sjuk idag.
hoppas att han mår bättre i morn annars..... är det synd om mig=)

nu ska vi dra o käka.
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Clara och Camilla

Vi kanske kan börja ringa dig lite oftare så du känner att vi vill få tag på dig? eller skicka brev kanske?

2008-09-09 @ 16:28:55
Postat av: Evelina

Jag tänker på dig ibland! :)

2008-09-09 @ 18:52:40
URL: http://ewwwe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0