skärpning!

Nä, ojojoj nu har jag varit väldigt slarvig på sistone med bloggen, men jag ska bättra mig=)

tänkte visa lite bilder härifrån så att ni kan få ett litet smakprov=)



Det här är mitt rum, nu har jag ju delat rum med camilla, men på måndag ska jag få ett eget rum.
Det ska bli skönt även om det funkat bra såhär=)

camillas bil.Framsätet: Carro Camilla(förare)
Baksätet:Clara Kicki jag
Tindra
Det här är skolans solstråle,  Tindra

Erik och oscar utanför skolan, vet inte va de gör...?

Förra lördagen hade vi en liten fest här ser ni:
camilla,Clara, Kicki, jag och Emelie

De va lite bilder härifrån, kom hit så får ni se mer;)
Idag har vi bakat bullar så om ni är snabba kanske ni hinner få ta del av dem;)
Imorn ska jag bara sooova lääänge.. mmmm
Go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0