längtar till havet!

Japp hemma från en dag på jobbet.
det är kaos här hemma så nu blir det tvättning och städning.
tänk om ja bara kunde lära mig att hålla lite ordning.

Så surt att va inne när det är fint väder, usch usch. Men man kan kankse unna sig ett bad sen?
nu ska det bli snyggt och fint!


Första veckan på Jobbet var faktiskt helt okej.
Det va väääldigt lungt plus att jag hade massa trevliga besök.

Anna, Marcus och Henke kom på måndagen och mamma, pappa och Alex i torsdags, alltid kul när det kommer några man känner=)
Henke kom även en sväng på fredagen.=)

Och i helgen var det fösamlingsläger, väldigt mysigt.
Mycket volleyboll!

Sommaren e grym!
Men idag fick jag faktiskt en liten liten längtan till hösten, ja vet inte varför.
Hösten har sin charm, men nu ska jag njuta av sommarn
och värmen som antagligen ska komma.
vi får väl se=)



Kommentarer
Postat av: Elin Lindström

Joss! Vi är två som längtar till hösten, den har verkligen sin charm, löv som ligger lite här och där! :)

2009-08-05 @ 22:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0