ledig helg

I helgen var jag ledig och fick tid att vara hemma några dagar.
Det va riktigt skönt, hann med en hel del:

Promenader med mamma
Fika!
Henke
kompisar
familjen
mormor
kyrkan
Henke
Bio



Det var fantastiskt att få träffa alla nära och kära=)


Börjar faktiskt bli lite less på att inte veta vad som är hemma eller att ha två hem.
Först åka hem till Södertälje och sedan åka hem(eller vad man ska kalla det) till Sunne.

Men oroa er inte, Södertälje är fortfarande Hem med stort H!
Där finns allt det som betyder mest!

Miss you!

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Som alltid kul att läsa din blogg! Det blir inte så ofta dock som jag kopplar upp mig! Hoppas du har jättesköna soliga dagar i Trysil! Sunne verkar inte fy skam heller när solen skiner!

Idag åkte Henrik iväg till Tyskland. Han fick åka med Anna och Marcus till Arlanda. De skulle vidare till Uppsala. Skönt för honom.

Här snöar det idag. Kurt har åkt till Kina, så Jag får väl ta fram snöskyffeln.

Var rädd om dig och njut, men bryt inga ben! Kram Birgitta

2009-02-22 @ 14:17:42
Postat av: Henke

Det är alltid kul när du är hemma här!

Allt blir som det ska vara då.

=)

2009-03-08 @ 23:00:41
URL: http://henkeolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0