det var den semestern.

Efter Kinaresan hade jag 10 dagar kvar på min semester.
Sveriges somrar är vackra men det gäller verkligen att passa på när det är  bra väder, för det är inte säkert det blir så många... så har det känts de senaste somrarna. Kanske också beror på att man inte längre är ledig hela sommaren utan alltid lyckas jobba när det är som finast.
Saknar i alla fall sommarloven!

men fick i alla fall en härlig dag i slutet av semestern på Alex ö.



Det var en trevlig dag, sol coh bad och god mat
=)

Men nu är man tillbaka i jobb och vardag igen, det tar emot lite men det är bara att bita ihop och snart är man inne i det igen. Jag är glad att jag har ett jobb.


Kommentarer
Postat av: Elin Lindström

hihii, om de varmt lr inte måste ni haft delade meningar om :P En i tjocktröja o ni i badkläder ;)

2009-08-02 @ 23:49:39
Postat av: joss

så är sverige. solen värmer men det kna blåsa kallt

gäller att hitta lä=)

2009-08-10 @ 00:18:16
URL: http://jossandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0