"sommarlya"

Yes nu är jag utflyttad för sommarn.
Hyr kyrkans lägenhet under sommarn när den står tom.
Det är nice, men jag har lite svårt att koppla av när jag är ensam så jag ser gärna att ni besöker mig=)
Har inte mycket att bjuda på just nu men ni får komma ändå:)


en fyra dagars vecka nu på Pucken.
sen är det midsommar, sjukt för det är så himla kallt alltså...
jag längtar efter riktig sommar med sol och bad.
Men jag är glad att jag inte har semester nu, får hoppas på att det bästa vädret sparas tills dess.

Dags att sova, här händer inte mycket.

Kommentarer
Postat av: Clara

gött! du hyr alltså den lägenheten! ensam?



2009-06-16 @ 15:51:59
URL: http://jossandersson.blogg.se/
Postat av: Fiia

Hej Jossan!

Var bra lange sen jag kikade in har,men sa kul att fa se bilderna fran er forlovning o allt! Kul att du fatt jobb ocksa!Later som livet rullar pa valdigt bra dar hemma!;)

Ar tillbaka i Arusha fran en dagstur en bit pa Kilimanjaro tillsammans med Tove igar.Blev till att ga 8km uppfor o sen tillbaka ner..riktigt jobbigt,men kul att man gjort det iaf!;)

Snart ar det Zanzibar som galler o sen har jag bara en vecka kvar har..tiden har gatt sa sjukt fort!!!

Aja..ha det bra sa ses vi snart! Halsa fastmannen foresten!!;)

2009-06-21 @ 13:21:22
Postat av: Fiia

Hej Jossan!

Var bra lange sen jag kikade in har,men sa kul att fa se bilderna fran er forlovning o allt! Kul att du fatt jobb ocksa!Later som livet rullar pa valdigt bra dar hemma!;)

Ar tillbaka i Arusha fran en dagstur en bit pa Kilimanjaro tillsammans med Tove igar.Blev till att ga 8km uppfor o sen tillbaka ner..riktigt jobbigt,men kul att man gjort det iaf!;)

Snart ar det Zanzibar som galler o sen har jag bara en vecka kvar har..tiden har gatt sa sjukt fort!!!

Aja..ha det bra sa ses vi snart! Halsa fastmannen foresten!!;)

2009-06-21 @ 13:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0