Till minne av Michael Jackson

Michael Jackson.
Min största idol, det finns nog ingen artist som jag varit så¨fascinerad över som honom.
Att se honom dansa och höra hans låtar gör mig alltid så sjukt glad.
Jag älskar hans musik och hans videor.
Han var på något sätt omänsklig och jag trodde nog nästan att han var odödlig...
Och på ett sätt är han ju också odödlig, han kommer alltid leva kvar genom musiken, både hans egen musik och hur han påverkat dagens musik.

 Jag tror att han var en god människa, om hans låtar inte handlade om kärlek
och tjejer så var det om mänskligheten och världen hur den ska bli bättre.
Och jag tror att det var det han längtade efter, en fredlig värld.

Han kommer alltid vara The King og Pop!





Kommentarer
Postat av: julie

ÅH JA! han var grym, tänkte smsa dig där på torsdagsnatten och berätta men de blev bara inte av.

har kollat igenom hans musikvideor och man ryser ju typ på varje, för de e bara inte en musikvideo de e ju typ en show me grym dans och ja allt!

han var naaajs.

2009-06-27 @ 12:30:54
URL: http://joulea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0