sista veckan!

Ja nu har sista veckan på praktiken varit. Konda-läger blev det, ett härligt avslut.
Det är alltid så spännande med konfaläger. Det var väl runt 70 deltagare och 20 ledare så vi var ganska många
men det var välfigt kul. Men också en an strängning för man ger så mycket.
MEN DET ÄR DET KLART VÄRT!


 

Nu står man inför sista veckan på bibelskoletiden, som vanligt så känns det som att året gått sjukt fort..
en speedad vecka väntar kan jag tänka mig, det ska bli så kul att träffa alla igen.
Nu har jag verkligen inte hört nått från nån på välsigt länge, jag är laddad, i morn ska jag dit.
Men först provjobba på mitt nya jobb- full rulle

Sen slutar Götabro sista Maj och jag börjar jobba första juni
Så det är bara att köra på!



 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Jossan! Kul att konfa-lägret gick bra! Jag förstår att du ser fram emot att träffa alla kompisar från Bibelskolan! Hoppas du får en jättefin vecka!! Lycka till med det nya jobbet så småningom! Vi hörs. Kram Birgitta

2009-05-25 @ 22:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0