Torekäll

Yes nu har jag bott snart två veckor i min nya lägenhet.
en möblerad etta=)
jag och mamma på på Ikea i måndags och köpte lite grejer och så,
gillar verkligen lyan=)
mysigare att bo i en etta än i en stor tre när man är själv.

Men en sak märker jag tydligt, jag kan verkligen tycka att det är jobbigt att vara själv.
tur att jag vet att det inte blir allt för länge jag ska göra det.
men det är nyttigt, man måste ju klara sig lite själv. =)

fullt ös i helgen igen, läger på alphyddan med KU gänget - riktigt roligt.

nu så har jag just kommit hem från bio - Gamer blev det,
inte den bästa men det va helt okej.

Det är skönt att komma hem, även om detta inte riktigt känns som hemma än.
Och jag skulle tycka det skulle va mycket mysigare att komma hem, och nån är hemma.

Och så blir det pucken i morgon igen som vanligt.
börjar åtta den här veckan så snart blir det ett skutt i sängen.



Kommentarer
Postat av: sofijah

sv: tack så hemskt mycket :) vi får se , kanske.

2009-09-15 @ 21:53:46
URL: http://avtrollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0